loading...
غم زده
سلام

SIB

helen/vafa بازدید : 4 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (1)


توبمن خندیدی ونمیدانستی من ب چه دلهره ازباغچه همسایه

 

 

سیب را دزدیدم...!

 

باغبان از پی من تنددوید سیب را دست تودید غضب آلود ب

 

 

من کردنگاه ...!

 

سیب را دندان نزده از دست تو انداخت به خاک وتو رفتی و

 

هنوز سالهاست که درگوش من ارام ارام خش خش گام تو

 

تکرارکنان می دهد آزارم ومن اندیشه کنان غرق این پندارم که

 

چرا خانه کوچک ما سیب نداشت...!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهشید در تاریخ 1393/01/31 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
فک کنم وبلاگتو تازه شروع کردی به هرحال بدک نیست...بای
پاسخ : سپاس


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    titish

    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 283
  • کدهای اختصاصی
    71468220952132112095.jpg

    كد موسيقي براي وبلاگ